| Info | Ungdom | Kapsejlads | Piger | Surfer | Roer | Kajak | Booking | Sejlerskolen | Kalender | Klubliv |
  Forside | Adresser og udvalg | Bestyrelse | Vedtægter | Fakta | Medlem | Honoratiores | Klubhus | Klubblad | Websiden | Links |

 

Info om klubhuse


Brugere:

-          - Medlemmer af Juelsminde Sejlklub, samt betalende gæstesejlere i Juelsminde Havn & Marina.
- Andre gæsters benyttelse af klubhuset, skal ske efter særlig tilladelse fra bestyrelsen.
- I forbindelse med et klubarrangement kan klubhusene reserveres helt eller delvist, efter aftale med    Bestyrelsen

Ordensreglement for brugere af klubhuse: 
-
Rygning er ikke tilladt i klubhusene

- Husdyr er ikke tilladt i klubhusene

-          - Borde og stole skal sættes på plads. I Juniorhuset, skal stolene lægges omvendt op på bordene.

-          - Køkkenet skal afleveres ryddeligt og rengjort. Alt brugt service og køkkengrej skal vaskes op.

-          - Hvis der er beskidt spise-service ( bestik og tallerkner) skal opvaskemaskinen startes. Hvis der kun er kopper, kan de sættes i opvaskemaskinen uden at den startes.

-          - Gulve skal fejes og vaskes efter behov.

-          - Brugere af klubhusene er erstatningspligtige for enhver forvoldt skade.

-          Klubhusene skal altid være tilgængelige for gæstesejlere, som skal føle sig velkomne. Der må ikke afholdes arrangementer af privat karakter, som forhindrer gæstesejlere i at benytte klubhusene, og dermed Juelsminde Sejlklub i at overholde den indgåede aftale med Juelsminde Havn & Marina.

-          Inventar og service må under ingen omstændigheder fjernes fra klubhusene uden forudgående aftale med klubmesteren på telefon 41889898.

Klubhusenes inventar, service, kan ikke lejes/lånes uden for huset  og må under ingen omstændigheder fjernes fra klubhusene, uden forudgående aftale med Klubmesteren.

Brugere af klubhusene er forpligtet til at erstatte, hvad de måtte ødelægge.

Ved overtrædelse af ovennævnte reglement, kan bestyrelsen drage passende foranstaltninger.


Udlejning:

I vinterperioden fra 2. weekend i oktober til og med 2. weekend i april, kan det store lokale (stueetagen) i klubhuset, Havnegade 15, lejes af medlemmer, der har været medlem af klubben i mindst et år.  Udlejning kan kun ske til private arrangementer, der ikke må bære præg af kommerciel karakter. 
Juniorhuset – eller dele af det – kan ikke lejes.

-          - ”Kahytten”, på 1. sal i klubhuset vil da være til disposition for øvrige medlemmer.

-          - I forbindelse med opkrævning af lejen på 1875,- kr.  inkl. moms, opkræves depositum på 500,- kr, som tilbagebetales, når der efterfølgende er talt op i køkkenet.

-          - Ønskes reservation/leje af klubhus indhentes bestyrelsens tilladelse mindst 2 mdr. før begivenheden, ved kontakt til forretningsføreren.

 

Ordensreglement ved udlejning:

Det lejede areal overtages i almindelig rengjort stand og skal afleveres i samme.

Rengøringsartikler forefindes i klubhuset. Det er vigtigt at trægulvet vaskes med det dertilhørende sæbe som forefindes i klubhuset.

-          - Borde og stole skal sættes på plads.

-          - Køkkenet skal være opryddet og rent.

-          - Gulves fejes og vaskes efter behov.

Porcelæn, glas og bestik forefindes til min. 40 Personer.

Håndklæder, viskestykker, karklude, køkkenrulle, opvaskemiddel o. lign. medbringes

Det er en god idé at orientere sig om, hvad der forefindes i skabene.

Køkkenservicet må under ingen omstændigheder fjernes fra klubhuset.

Lejeren er forpligtig til at erstatte, hvad der måtte ødelægges af inventar, service m.m

 

                                              

For sejlere - måske byens bedste udsigt..